Ja till griskött!!!

Fan det har vart ett jävla tuggande om detta med dom stackars grisarna......ha ha tuggande det var
 ju lite roligt sagt ju eftersom grisarna äter upp varandra!! Men ja jag tänker då fan inte bojkotta svinkött inte!! Kött är gott och jag kommer fortsätta äta det.....och fan snart är det ju jul oxå! Inte fan kan man vara utan en julskina inte!!

Tordag idag...ochg det innebär ju ärtsoppa, och visst har jag mimsat i mig det till lunch, får tacka världens bästa mamma för hon lagar så gog ärtsoppa!!

Imorgon är det äntligen fredag.....skönt!! Ska bli så skönt att åka hem till kärleken o mysa lite, fan att jag längtar efter henne, galet mycket skulle jag kunna säga!!

Postat av: Peter/ knockout

Klockan 16 är det samling i replokalen på lördag. Ska jag hämta dig?


2009-11-26 @ 17:28:52

Peter.....vad fan tror du om img?? Att jag inte är kapabel att kunna transportera mig själv?? Hmmm ja då har du ju alldeles rätt ju!! Klart som fan du ska hämta mig.....så jag kan rodda som fan.....och ta en öl samtidigt, om det är tillåtet???

Nej nu ska jag ta en tur till ICA köpa saker som kan vara bra att ha, typ toapapper, yes intresseklubben antecknar!!!

/Kär & Galen

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0