Ingen nämnd, ingen glömd!

Hmmm jaha vart ska man till att börja detta lilla käcka inlägg då?? Vet faktiskt inte riktigt.....

Så här då......får vissa människor verkligen bete sig hur som helst?? Bara ta saker och ting förgivet eller med en klackspark, bara se till att det gynnar dom själva?? Hmmmm ja tydligen så finns det folk resonerar så, och ja det gör mig ganska så upprörd! Fan kan inte människor vara lite snälla.....trevliga....hjälpsamma?? Jag själv tycker ju det, får man hjälp av någon så ska man ju givetvis ta emot hjälpen. Men fan om vissa människor ställer upp och hjälper till så tycker jag ju att man självklart ska göa detsamma tillbaka!!! Tydligen så funkar det inte så överallt här i världen.....coh ja det blir jag VÄLDIGT irriterad på!! 

Nåväl.......förhoppningsvis så kommer allt lösa sig, men ja det känns väldigt långt bort idags läget!!

Tisdag idag....en skön tisdag, det sjukaste av allt var att jag vakna imorse före att den där mobilen väckte mig vet inte ens när det hände senaste, helt sjukt!! Hann ju t.om äta frukost hemma idag coh det händer inte många gånger på en månad.....

Nej...nu är det dags att ta sig en tur till den där butiken som säljer matvaror!!

/"Dödläge"  

Kommentarer
Postat av: Marre

Håller med! ^_^

2009-11-12 @ 09:02:16
URL: http://maaarre.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0