Ibland blir det inte som man tänkt sig....

Jo då helgen den vart hur bra som helst.......men ja ibland blir det ju inte som man tänkt sig!?!?!?!

Var ju på party i lördag......skoj som tusan faktikst, mina absoluta favorit grupp uppträder och rockar ju precis som vanligt!!! Men.......jag fick iafl andra tankar under kvällen, så när dom lirar som bäst får jag ett erbjudande om gratis skjuts norrut......och kär som jag är i kvinna där uppe........så innan jag visste nå annat sitter jag i en bil på väg norrut!!! SÅ ja ibland blir det inte riktigt som man tänkt sig......jag får ju hoppas att Knochout iafl klara av att spela skojortan av resten av publiken!!! Tyvärr så missade jag tydligen en väldigt speciell låt......men förhoppningsvis så går det fler tåg!!!???  

Nej nu ska jag föröska få i mig lite mer mat innan det är dags att pysa till jobbet igen!!

/Kär o Lycklig


Kommentarer
Postat av: Peter/Knockout

den 12/12 föreslår jag att H-Fors kommer söder ut för att rocka med oss i Knockout!! Tror min H-Forsare kommer med;)

2009-11-30 @ 18:24:14

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0