Fredag....

Härligt härligt, mumma, mumma, gött, gött.....jag fan allt på engång!!! Nu njuter man som fan igen när man har lite ledigt! Helgen blir som vanligt alldeles underbar.....får ju besök av den där tjejen som jag tycker så myclet om! Alltid skönt när hon kommer hit!!!

Vad har vi för planer då???
Har inga större planer alls och det är ganska så skönt, bara ta dagen som den kommer, jo visserliga ska till Köppäbä och spela innebandy imöraa om jag kan för mig rygg är totalpaj!! Lördagkväll har vi väl bestämt lite, ska tillaga en Tahigryta och mysa lite med en kall öl eller två! Fan det är ju så man önskar att det redan är lördag!

Nej nu så ska jag ta och fixa frillan......

10 4 & God Jul!!!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0