Är det dags snart???

Är det dags snart?? För pension??? Fick nyss en fint besök av en herre í sina bästa år som berättade om ditten o datten och pension hit och pension dit....och försäkring hit och försäkring dit!! Så anlitar du inte oss eller tecknar nått fint pensionsavtal så kommer du sluta som uteliggare, ja iafl om man läste mellan dom berömda raderna!!
Inte fan vet jag hur jag ska göra?? Fan jag ska ju inte gå i pension imorgon?? Fan man måste ju vara professor eller nå för att fatta allt mumbojumbo dom säger.......ja ja det är nu bara 33 år kvar till jag säger tack o god natt till arbetet. SOM jag längtar!!!

Nu då?? Måndagkväll?? Vad göra?? Ja du har inte en enda aning??? Soffläge?? Kan nog bli så...men jag lär iafl ta mig en tripp till päronen för att få inmundiga lite kaffe sen kanska man ska slinka in på butiken och se om man kanske kan köpa upp sig på nå gott!??!?! Ja den som lever får se hur det blir!!!

Dags att göra nytta.....välja avtalspension eller nå annat skoj!!!

/AMF


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0