Äntligen Måndag!!!

Att det kan vara så underbart att vakna upp en måndags morgon, pigg och alert och med stort leende på sina läppar, jag fattar inte att det kan vara så....och veta att man har en underbar arbetsvecka framför sig!!!

Hmmm finns det någon som verkligen känner så???

Inte jag ialf.....för fy fan att jag är seg, speciellet på en måndag!! Men det är väl mening att man ska vara utvilad efter en helg?? Jo jo kanske i dom bästa av världarna. Själv så kände jag mig ungefär lika pigg som en 75 årig tant på långvården med en bruten lårbenshals och en tandprostes som skaver!! Men ja visst det är bara att bita ihop för snart så är man inné i sitt veckokör igen.....och lagom när man fått upp farten som allra bäst då är det helg igen......sen börjar det om igen och igen och igen......Men visst man ska vara glad att man har ett jobb att gå till varje vardag....jag skulle nog få krupp efter ca 2,5 dag att gå hemma och inte göra nått.

Undra om TV-soffan är skön idag?? Hmmm risken finns för jag hör hur den ropar mitt namn nu!!

Seee Ya!!!

Kommentarer
Postat av: Åsa

Om du hör tv-soffan ropa på dig tror jag att du är lite paranoid, ser syner och är lite dement också!! :P

2009-11-18 @ 11:29:41
URL: http://mrscash.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0