601

Jaha då har man spräckt 600 gränsen......detta blir det 601 inlägget på denna blogg!! Säkerligen lika intressat som dom tidigare 600!! Ja det ärju fan inte min sak att avgöra det det ärju ni som läser som avgör detta!?!?!?!

Tisdag.....fy fan vilken dag!! Har vart trött som en gammal död kärring idag!! Fan jag tror nog att jag skulle behöva sova lite mer....men ja sova det kan man ju gör när man blir pensionär om si så där en 33 år!! Tanken var att jag skulle iväg och leka lite plastbandy till kvällen men icke! Ont i ryggen sen lördagens batlj så det får istället bli soffläge och TV-mys......

Mys ja......snart är det helg igen fan att man längat dit då!!!

Familjen på Baldersgatan: Ja jag ska försöka få min fingrar ut ur det berömda hålet och komma och hälsa på en sväng men den stora frågan är ju NÄR??? Ska ta till att planera lite.......
.......och detta med planering är ju inte min starka sida men har blivit bättre på det, Tack Anna!!!

Nej nu så ska jag återgå till att inte göra nått!!!
  

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0