Yes.....då är man på banan igen!

Fan så skönt!! Nu har pentan fått sig en omgång av doktorn!! Jisses vilken kvick krabat detta belv nu!! Så nu är man X pengar fattigare men va fan...............jag har ju en dator som fungerar!!!!!

Skulle fan kunna sitta här och skriva hur mycket som helst men fan jag känner att lust och inspiration är som bortblåst, så ja kommer väl som vanligt inte bli allt för många kloka ord!

Saker jag just nu funderar över:
1. EU-valet
Öhh jag är ganska så dåligt insatt i detta......vad är det man ska rösta på.....för eller emot?? Ja Ja det lär man väl säkerligen bli informerad om då det kommer rasa in 23 ton reklam om att man ska rösta på ditten eller datten!!
Piratpartiet?? Det är iafl nått jag hört mycker om på sista tiden.....kan man rösta på dom? Vad står dom för? Lägre alkoholskatt?? Då får dom min röst!

2. Mustaschkampen
Hmmmmm detta är ju kanon!! Detta supportar jag stenhårt!! Cancerfondens kampanj mot prostatacancer! Har t.om just i detta tillfälle faktiskt skänkt lite dollars till detta! Odla egen musche?? Ja man kanske skulle ta till att odla lite fjun o se hur man ser ut i slutet av månaden?? Någon vänlig själ som hakar på???

Nej nu så ska jag ta till och vittja lite e-post!!!

/Pentium

Kommentarer
Postat av: Noratösen I guess...

Jag är på att odla mustasch!

2009-05-06 @ 20:17:50
URL: http://norafia.blogg.se/
Postat av: Näsis

Taget!

Hur lägger vi upp det?

Ska vi lägga upp ett kort varje fredag på oss så får våra besäkare bedömma?

2009-05-07 @ 07:20:14
Postat av: marre

jimmy bantar ju och kör hårt med träning och sånt, så jag tänkte att jag skulle haka på :)

dessutom är soppan perfekt som utrensning av slaggprodukter :)

2009-05-07 @ 09:36:13
URL: http://maaarre.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0