Tur att det finns....

...........datorer på andra håll man kan leka med!! Sitter förtillfället ute hos päronen ock leker med deras penta!
Idag var man o lämna in sitt skrälle till datordoktorn, får väl se vad dom hittar för fel?!? Nått galet är det iafl! Ja Ja skiter det sig får man väl göra ett bankrån för att få lite flis så man har råd att köpa sig en ny, men ja undrar vad man då ska satsa på? Hmmm nej nu ska jag jag inte måla fan på väggen.......är säkerligen inget jätteallvarligt fel!!

Så ja med lite otur så kommer det inte bli så mycket uppdateringra under vackan......och till helgen är ja inte hemma utan befinner mig då på en ö i bråviken......där ska det fiskas och säkerligen drickas någon öl??

Hmmmm fan vad man är beroende av sin dator har kommit på! I-landsproblem???

/HCP

Kommentarer
Postat av: TT

Nu finns en kort sammanfattning med några bilder från Valborg på min blogg.

2009-05-05 @ 19:10:57
URL: http://tonysegen.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0