Stekare vs Arbetare

Dagens funderingar.......

Volvo Ocean Race?? Vad är det egentligen? Hur fan kan man ha ett tvprogram om det? Från 23:10 till 23:40 så sitter dom i en studio och snackar om vad då? JA det går ju härliga vågor här ute på det böljande blå? Har du provat den där knopen i spinnackern? Nja jag är faktiskt imponerad av att det finns ett sånt program, men finns det verkligen folk som kollar på det? Uppenbarligen jag iafl.....men det var första o sista gången. Men det känns kanske som om jag inte riktigt tillhör den socialklass att leka med sånna båtar? Man får fan vara nöjd om man får en ståplats i Nybroviken, en opptimistjolle i Usken eller stulen kanot i Hagbyån!!

EU-val ryktas det ju om?? VAd ska man rösta på? Vem ska man rösta på?? Fick hem lite info från ett RÖTT parti, kollade genom lite snabbt på valsedlarna?? Topp 5 namnen vart bor dom?? Solna, Öckerö, Haninge, Norrköpin och Mörbylånga, ja det känns verkligen som personliga politker........vad fan ska dom kunna göra för mig? Hur ska dom kunna fixa så att det blir bättre på i min del av stan??  Detta val det är nog fanimej bara ruffel o båg........spelar väl fan ingen roll vad jag röstar på??? Nej pest, pina och senapsgas är det enda rätta!

Bultsax, Örngott och Kaffesump!!!

/Tungur Knivur
 


Kommentarer
Postat av: Sami

du resonerar fel min käre kusin...vad kan dom göra för OSS heter det:) Och för Sveriges del kan dom göra mycket...speciellt nr 2 på listan Olle Ludvigsson. gå o rösta med dig nu.

2009-05-20 @ 01:26:36

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0