Respons!?!

Postat av: Noratösen I guess...

Jag är på att odla mustasch!

2009-05-06 @ 20:17:50

Postat av: Näsis

Taget!
Hur lägger vi upp det?
Ska vi lägga upp ett kort varje fredag på oss så får våra besäkare bedömma?

2009-05-07 @ 07:20:14

Noratösen:
Härligt......fan jag har alltid undrat hur du skulle se ut i en moppemusche!?!? Har en känsla av att det kommer se väldigt erotiskt ut!! Du lägga upp bilder på hur det utvecklar sig!!

Näsis:
MUMMA!!! Hur vi lägger upp det?? JA du en bra fråga?? Men lägga upp en bild varje fredag är väl ingen dum idé?? Men då måste det vara renrakat.......ja inte överläppen med resterande delar av ansiktet......övriga kroppsdelar får du ansvara för själv och dom bilderna behöver du inte lägga upp på din blogg!!

SÅ är det någon mer kär läsare som vill vara med att leka?? Slå en kommentar så ska vi se till att i slutet av månaden ha en träff och ha ett rakparty eller nå annat skoj??

Jaha......torsdag idag!! För min del så är det fredag så jävla gött för imorgon är det ledigt då ska det iväg o fiskas lite skoj som satan kommer det att bli, ja om nu vädret kanske skulle kunna bli lite bättre?? Så imorgon 09:00 bär det av, ett gäng på ca 10 herrar i ålder mellan 25 och 70...... 

Nu ska ja sleva i mig lite mat!!

/Günther

Kommentarer
Postat av: Åsa

Günther är MIN

2009-05-07 @ 22:07:34
URL: http://mrscash.blogg.se/
Postat av: Puff

Har nog inte riktigt fattat, så frågar: Ska man odla snor-broms för kampen mot prostatacancer?

2009-05-12 @ 19:25:27

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0