Polisbrutalitet

Fan blev stoppad av polisen igår.........för att jag cyklade för fort på fel sida vägen!!!!! Märkligt sa jag då jag själv inte upplevde hastigheten som våldsam. Då blev polisfan arg och slog till min cykel med batongen så att lampan gick sönder, arg som ett bi sa jag till polisen att jag fan ska stämma dig för skadegörelse! Gör så sa den fan och gav med en kyss med batongen..............


Sen vaknade jag!

Hmmmm ja du om man kunde tyda drömmar?? Vad betyder då detta? Lottovinst? Gruppsex? Hål i tänderna? Jag har inte en aning.......kan ju hoppas på att det är nått positivt iafl!!

Gipsvagga, Knätofs och Stekspade!

/Dirty Dennis

Kommentarer
Postat av: TT

Min verklighet i Måndags......

2009-05-14 @ 12:37:18
Postat av: Jenny

Haha, rolig dröm! Mindre kul verklighet TT. :P

2009-05-14 @ 12:38:46
URL: http://gj.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0