Lunchdags...

Måndag.......ovanligt pigg är jag faktiskt! Men det är ju riktigt skönt, kan ju bero på att man haft en väldigt lugn helg!!

Sitter o spanar lite på TV nu när jag e hemma på lunch, vad visas?? Hem till gården!!! Har inte detta program funnits i ca 100 år snart?? Helt sjukt......det enda program som möjligtvis hållit på längre är väl Kvinnofängelset, ja den serien var ju en riktig kioskvältare, undrar om det finns några fina DVD-boxar man kan köpa kanske??

Nu ska jag hugga kniven i det döda djuret på min tallrik.....sen dra mig vidare till jobbet!

Stolsben, Sydväst och Tamburin!

/90210

Kommentarer
Postat av: Näs-Bengt

He just to bring me roses,I whish he whood again!

But that was on the outside,and things were difrent them!!

oxå!

2009-05-18 @ 14:27:02

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0