Klubbad lake?

Fy fan hur trött har man varit??? Vaknade 11:15?? Gick och la mig innan 00:00 så nu har man iafl fått sig några timmars sömn......men känner mig just nu bara trött i sliten och kaffesugen!!

Ledig torsdag? Vad har denna dag att erbjuda? Har själv inga större planer det enda som står på agendan idag är käk hos mor o far, det ryktas om färsk potatis och sill!! FY fan så gott!! Sen får man som jag får tillbaka min bil idag eller om det får bli cykel om man ska transportera sig någonstan?? Ja ja den som lever får se!!

Dags att mecka ordning en kaffeskvätt!

Metrev, Blomlåda och Diskborste!!!

/Tobbe 

Kommentarer
Postat av: Anonym

Norvalla kl 15 idag. Nora-Frövi.

2009-05-21 @ 11:58:38

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0