Just i dag.....

ska jag göra comeback som "fotbollsspelare" ja visserligen korpen men det är ändå tävlingsverksamhet som bedrivs! SÅ det ska bli jävlig spännade och se vad jag har för lagkamrater......känner igen enda person, och det var han som värva med mig! Men ja det kommer ng bli jäääävligt skoj att mota lite bollar igen! Så nu är det bara att pysa upp på vinden och ta fram fotbollsväsken igen som legat där nått år!

Risken för att det kan bli ett blogginlägg från sjukhussängen imorgon är stor är jag rädd för! Man är ju inte direkt topptränad för detta ändamål.....och korpen kan ju ibland vara lite halvfult spel i ibladn har jag hört!!

Så alla vänner håll nu tummarna för mig ikväll att allt ska går bra!!

Gaffel, Snorkel och Gungställning!!!

/USÖ

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0