Jaha.....

Missa min lilla lunchblogg idag.......eftersom The Boss idag bjöd på lunch! Var och prova det nya stället här i stan, Resaturang Bacchus, mycket bra mat kan jag bara säga!!!

Övrigt då?? Hmmm var alldels nyss och lämna iväg sportbilen som ska få sig lite nya hjullager!! Fint serru men ja plånboken gråter floder efter detta, men snart har jag nya lager och då ska jag köra fort som fan! Ska kolla om Herr Virus har några knep att lära ut......för han kan köra fort!!!

Kära Kusin......får tacka för din kommentar ang EU-valet!!! Men ja vet ej vad jag ska säga är alldels för dålig insatt i denna fråga.....och jag fattar inte riktigt vad dom kan göra för mig som sitter nere i Bryssel på sina feta arslen och tjänar multum av pengar!?! Dom har väl en månadslön på ca 80.000 om jag inte hört helt galet. Sen så ska jag väl vara rak och ärlig, kommer iafl inte att rösta på någon med rödanknytning! Har inte gjort det förr och kommer inte göra det nu heller!

Som en rund liten avsluting på detta ordbajseri.....så skulle jag bara vilja säga några enkla men ärliga ord!
SKITSNACK OCH SJUKA ANKLAGELSER HATAR JAG!!

Batong, Tändstift och Microfiber!!

/Drogba

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0