Fiskeäventyr...

Finns egentligen 3000 saker jag skulle kunna skriva om denna helg, men fan vet inte riktgt om jag e sugen på att skriva en massa saker.

Men Men har iafl lärt mig ett och annat under denna helg

1. Blanda inte Gin, Vodka, Whisky, Jäger + Red Bull......det smakar absolut inte gott!
2. Bada inte i havet under maj månad! Svinkallt! Såg t.om en isbjörn
3. Försök inte spring över stubbar o stockar i mörkret, man snubblar o får ont
4. Förtöj inte båten i farledsmärken, dom kan börja sjunka.....båten alltså!
5. Börja aldrig en lördag med 4 stadiga kaffewhiskydrinkar, man bli "sjösjuk" 


Men summasumarum.......denna helg har vart hur jävla skoj som helst. Var länge, länge sedan jag skratta så enormt mycket fick hör så sjuka historier........ser redan framemot nästa tripp till hösten! Kanske skulle prova fiska då???

Fraktbåt


"Fiskare"


Här bodde vi


Havsutsikt


Havsutsikt


Så stora fiskar skulle det fångas


Top of the line årsmodell-09



Kommentarer
Postat av: marre

HAHA... jag orkar inte med den längre!

vilka härliga bilder förresten :P

2009-05-12 @ 10:20:19
URL: http://maaarre.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0