Det är nå skumt med ölen!

Hmmmm fan vad man drömmer sjuka saker nuförtiden?? Funderar allvarligt på om det är nå fel i den lilla hjärna jag ändå har?? Igår var det polisbrutaltiet på hög nivå!! Och inatt?? Vet fan ens om jag ska gå in på det???
Men är det inte jävligt märkligt med drömmar........det dyker upp folk i dom till höger och till vänster och folk som man fanimej inte sett på 10 år?? Sen så kan man vara bästa kompis med någon som man avskyr mer än Usama och Mona Sahlin tillsammans........ja jag fattar inte nått!!

Näsis.......hur går det med muschen??? Ser framemot söndagens bilder!!!

Dags att äta upp maten......

Roddbåt, Gäddsnipa och Muffinsform!

/Fultjack? 

Kommentarer
Postat av: Näs-Bengt

Jag odlar satan!!!!!

2009-05-15 @ 15:17:50

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0