Då var det dags igen....

Som jag tidigare skrivit ska ju jag o Mr Näs-Bengt deltaga i mustaschkampen......så här kommer veckans bilder upp återbara att se om Mr Näs-Bengt lagt upp några bilder.....



Här ser ni hur min medtävlare ser ut!!!


Fick en kommentar på mitt fredagsinlägg
Eva om Ståpäls!!:
Påminner lite om Nora Statt när Knockout lirar!!
Det enda som fattas är en halvnaken brandman och en för full halvfinne!!!

För full halvfinne vart det nog ingen där men en klappkanon helfinne var det iafl där, tror jag??
Halvnaken brandman?? Det minns jag inte heller....men tydligen ska det ju finnas filmbevis från denna kväll och jag väntar med spänning på att få ta del av denna dkoumentär.

Kokplatta, Stålull och pansarglas!

/Scheike

Kommentarer
Postat av: Puff

Hörru, du ser rätt så bra ut i Mussa! Inte alls tokigt! Tror inte du gör dig av med denna efter tävlingen :)

2009-05-18 @ 19:10:57

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0