Blow the Horn

Igår vr det en fredag som kanske inte riktigt är någon annan lik??? 4 st "vuxna" personer har lite samkväm med tilltugg och god dryck och tittar på Fäbodjäntan!! Slå det om ni kan!!! Det kallar jag fredagsnöje på extremt hög nivå! Jag har ju tidigare sett denna klassiker med de 3 andra hade ej sett den.....så när det ändå kom finbesök från Norrland oxå så var det ju bara att slå till med en filmkväll!! Riktigt skoj och trevligt hade vi aifl..........eller????

Framåt nattkröken så blev jag lite pömsig i ögat och det blev övernattning på Hotell Balders inga fel alls, så nu är man precis hemkommen efter att ha slevat i sig en mästerlig frulle, bacon, ägg, köttbullar, nygräddade baugetter, juice och kaffe, smakade absolut inte kattskit!

Nej lördag idag?? Vad göra? Har fått stränga order om att jag tydligen ska sitta klistrad vid TV:n och kolla på Robinson och sen på schlagerjoxet..........och då skicka rapporter till damerna som är ute på det böljande blå och slukar mat och dryck. Nja sorry men tror nog inte att jag åtar mig detta uppdrag.

Dags att göra lite nytta......

Falukorv, Träsko och Gummihandske!

/Pastor Johansson


Kommentarer
Postat av: Noratösen I guess...

Det räcker med rapporter till en dam... Kattskit? Hade du smakat det iaf?

2009-05-16 @ 14:13:51
URL: http://norafia.blogg.se/
Postat av: The Wig

Vadå!? Tänker du skolka från mina order? Det var det värsta! Blir straff på det pastor! Idag har vi fixat Ollebränna... "jag går upp i limningen" :-D

2009-05-16 @ 15:56:55

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0