All in

JA herrajävlar vilken helg detta har varit!!! Såååååååååå grymt skoj! Man har hunnit med en hel del! Konster på pilates boll, öl, måleriverksamhet, öl, sol ja hur bra har det inte varit!!

Sista maj idag och det innebär ju att mustchkampen är över så nedan hör kommer en bild på mig efter 4 veckors fint odlande......men på denna bild är jag nyrakad!! Näs-Bengt, du har vart en god medtävlare, så nu får du raka dig om du vill själv tänker jag nog ha kvar min ett tag till börjar fan trivas i den!!!



Nu så ska jag ta och fixa lite mat.......mumma!!

/Heilutan

Kommentarer
Postat av: Noratösen I guess...

Du är så snygg!!

2009-06-01 @ 10:55:28
URL: http://norafia.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0