Ytterligare en Söndag!

Först o främst så vill jag bara ha ett svar på är världen nöjd med sin insats med Earth Hour-jippot?? Känns som om jag aldrig kommer få svar på detta!! Men jag är iafl nöjd! Manifesterade för fullt hemma hos TT med mycket belysning och TV-tittande!!

Hmmm helgen i övrigt då?? Ja finns nog fan inte mycket att säga.....lugna gatan! Rätt gött faktskt!! Fredag vart det lite film och igår lördag fotboll så jag har absolut inget att klaga över!!

Dagen hittills?? Möte för hela slanten! 09:30 befann man sig upp på alliansen och skulle ha en utvärderingsdag med innebandyn............ett ganska bra möte!! Men mot slutet så började man känna av tröttheten och är nog inte riktigt säker på vad som avhandlades den sista timmen! Nu så är man äntligen hemma och nu så komme det inte bli allt för mycket gjort, soffa, dator och TV står på schemat!! 

Så nu är det bara att ladda om och möta en ny spännande arbetsvecka!!

Tjo fadderittan..............ledsyn!

/"Nykterist" 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0