Varför bryr jag mig för??

Hmmm ja undrar varför jag bryr mig så jävla mycket inför detta Earth Hour jippo? Personligen så tänker jag ju bojkotta detta stenhårt som jag redan tidigare skrivit om!! Men fan har kollat runt lite på nätet ang detta fenomen?? För fan det går ju hysteri i detta?? Fan har en känla av att det är någon sorts sektbildning på gång?? Det finns hur många sidor som helst där folk har samlat namnlistor för att stötta detta.....företag går ut o maifesterar, undrar om E.on, Fortum och andra elbolag egentligen är så nöjda över detta? Ju mer energi som vi förbrukar......ju mer pengar lär ju dom tjäna!!! Eller?? Dom som verkligen lär gnugga händerna åt detta är väl alla företag som tillverkar ljus i alla dess former!

Såg en omröstning på Expressen.se:
Tror du att Earth Hour kan påverka klimatfrågan i världen?
Ja, Verkligen eller Nej, detta är bara ett jippo.

Hmmmm känns som om Expressens läsare iafl är överens om vad detta är, 74% hade svarat Nej, detta är bara ett jippo!

Själv så ska snart ta o ladda upp inför kvällen, fotboll, chips och läsk! Ja alkoholfritt!!!

/Thomas Alva Edison

Kommentarer
Postat av: Åsa

Nykterist, javisst...

2009-03-28 @ 16:14:43
URL: http://mrscash.blogg.se/
Postat av: Anonym

Så du ska inte med på Brallis fest och ta några öl;)

2009-03-28 @ 17:30:25
Postat av: Anonym

Du ska inte med på brallisfest då?

2009-03-28 @ 17:31:50
Postat av: Åsa

Thx!

Varför ska du vara nykter? :)

2009-03-28 @ 18:09:58
URL: http://mrscash.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0