Vetemjöl + Matolja

Kommentarer Postat av: Rooo

Inte ska väl du äta julbord. Kanske skulle ta och prova någon diet istället.

2009-03-12 @ 15:49:10

Vill bara säga stort TACK till dig som kommenaterar mitt inlägg!!! Men prova en diet? På vilka grunder då?? Hmmm så d tycker jag är en liten tjocksmock alltså! Det värmer i ett litet fettohjärta!! Tar det som en komplimang faktiskt!! Hoppas att du vill göra mig sällskap när jag nu kommer testa en diet!! Eller att du kommer att hälsa på mig när jag hamnat på sjukhus när jag gått o blivit anorektiker.
MEN det är ju faktist inte maten som lockade i klippet från mitt förra inlägg....det är den fina goda läsken!!



Hörde denna låt idag på Rock Klassiker....jag har aldrig vart en person som lyssnat på så mycket texter, men den första strofen i denna låt som gjode mig väldigt fundersam?? Ground control to major tom, Ground control to major tom, Take your protein pills and put your helmet on ??? Hmmmm Take your protein pills and out ypur helmet on?? JA du poesi på hög nivå?? Ja och då menar jag HÖG!!! Skulle absolut vilja testa det han prova när han skrev denna textrad!!

Förövrigt så vill jag göra lite reklam igen för Knockout.....kolla in deras HEMSIDA, och läs dagboken!! Fan så jävla underhållande läsning!! Keep up the good work Näs-Bengt!!

/Lindsay Lohan

Kommentarer
Postat av: TT

Du behöver inte gå ner ett kilo. Du är gooo som du är.

Gällande Vetemjöl och Matolja så är det den ENDA diet du får köra!!

2009-03-13 @ 09:17:33
URL: http://tonysegen.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0