Sorg...

Fan detta skär verkligen i hjärtat!! Var tvungen att tacka nej till att åka på en kryssning!!  Hur fan är detta möjligt, hade det vart för några veckor sen så hade mitt svar vart annorlunda!! Men får väl tänka på hälsa oxå förhoppningsvis så blir det fler trippar snart!! Då jäääävlar ska jag med!! Men Kebaben får iafl tacka för att du ringde och erbjöd mig en plats!!

Nåväl............får stanne hem i påsk istället och äta en massa ägg o dricka must, hmmm det kommer nog bli bra det oxå!

Nej dags att inte göra nått ocg bara slösurfa!!

/Plaskus

Kommentarer
Postat av: Kebaben

Självklart så frågade jag ju dej... Men men... Nu blir de kryss utan dig =) efter kryssen så blir det disco i Köping.... heheheh

2009-03-31 @ 20:16:27

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0