R.I.P

Hmmm läste nyss att en mycket bra finsk skådis och regissör kastat in hatten! Åke Lindman RIP!!!! Hmm varför tycker jag då detta?? Denna man har regisserat 2 ypperligt bra krigsfilmer, Framom Främsta Linje och Tali-Ihantala 1944. Ni som kanske inte vet vem denna peson var så spelade han även Kapten Torsten Jansson i Rederiet plus att han även medverkat i en rad svenska produktioner.......

Ja Ja nog om detta! Onsdag idag gött......nu vänder veckan igen och man kan börja blicka framåt mot helgen!!  Hmmm helgen ja?? Vad händer?? Känns som om lite vila skulle sitta fint då förra helgens sviter fortfarande sitter kvar i kroppen, TACK TT för en ömande rygg o armbåge!!

Fan tidigare idag så hade jag ju värsta idén om vad jag skulle skriva här...... men detta är som bortblåst, får väl skylla på att man inte har nå bra minne, eller jo det är bra men fan så kort bara!!!

Dags att invänta Efterlyst!!!

/Reidar

Kommentarer
Postat av: Liza

Sämre minne med åren... själv kommer jag ihåg allt in i minsta detalj - ung som jag är...

2009-03-04 @ 21:51:17
URL: http://lizelus.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0