Lugn Tisdag...

Fy fan så gott det är att vara hemma en tisdagskväll!! Var ett tag sen man var det! Riktigt gött att plastbandyn nu är över!
Så nu ska jag bara ligga hemma på soffan o ha det gött!!!!

Tisdag ja! Nyss  hemkommen från Marieberg efter en lite tripp dit med TT och Blobb......var väl mest med som sällskap till TT som skulle inte shoppa nå spel o en handkontroll till sitt PS3. Det enda jag shoppa loss var ett ÖSK-mål på McD, smakade riktigt gött! Folket på McD dom vet hur mat ska tillredas!!! 

Men nu så e dat snart dags för mig attställa mig vid spisen o tillrda nå smaskens till morgondagens lunch! Pasta lär dte bli iafl......kassler och sen veva ihop nån jävla sås till detta oxå!! Eller så hoppar jag över det och tar det lugnt istället, finns ju snabbdosor på ICA som man kan kasta in i micron imorgon!

/Per Moberg  

Kommentarer
Postat av: Åsa

SKIT lätt ju =)

2009-03-03 @ 20:33:42
URL: http://mrscash.blogg.se/
Postat av: Åsa

SKIT lätt ju =)

2009-03-03 @ 20:41:34
URL: http://mrscash.blogg.se/
Postat av: Åsa

SKIT lätt ju =)

2009-03-03 @ 20:46:16
URL: http://mrscash.blogg.se/
Postat av: Repet

Per Morberg gör ALLT från grunden:D HAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHA...Precis som jag=)Det är ju ungefär som o fuskblanda en grogg!!Jag lyckades iaf med en rejäl veva med köttfärsås!!

2009-03-03 @ 22:13:00
Postat av: Repet

Per Morberg gör ALLT från grunden:D HAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHA...Precis som jag=)Det är ju ungefär som o fuskblanda en grogg!!Jag lyckades iaf med en rejäl veva med köttfärsås!!

2009-03-03 @ 22:16:20

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0