Läsk kanske?

Lördag Lördag vilken underbar dag! Så skönt att vara ledig......grymtskönt att få ligga kvar i sängen och bara slappa!!
Jaha vad händer idag då?? Inga större planer alls för dagens äventyr har ryktats om lite inatg av alkholhaltiga drycer men om det bara är rykten vet jag inte inte ännu?? Har iafl ett gäng bira på kylning! Kanske skulle ta sig en tripp till Bertil´s och köpa lite Caprice???? Ja ja den som lver får ju se! Men några stänkare skulle ju inte sitta helt fel!!!

Gårdagen?? Efter lite mat och sen lite godisshopping så hamnade jag hemma hos Blobb, där Jenny Örebro redan var, efter en stund anslöt lite mer folk, TT, Jenny Underbar och sista kom Virus.....som förövrigt messa mig att jag skulle koma o hämta honom hos hans päron??? Virus BETEEEEEEEE DIG! Den är en promenad på max 500 meter. Kvällen där då?? Jo då lite gitarr hjälte spelade......kan ju bara säga att jag är tokdålig men blev riktigt impad Jenny Underbar hon kunde detta med att rocka loss! Sen så blv det lite film.......och vilken film sen då!!!  Green Street Hooligans! En klassiker! Denna film kan man se hur många gånger som helst......och det har man ju oxå gjort!! Nu är ju bara frågan om 2:an är lika bra!?!?!?
 
Nej nu så kanske man skulle ta ta ta ta ta en tablett!!! Eller varför inte en kopp kaffe?? 
   



/KGB

Kommentarer
Postat av: TT

I ärlighetens namn får jag lite extra blodtillförsel till penis av denna film. 2:an skall beskådas dag.

2009-03-07 @ 13:27:20
URL: http://tonysegen.blogg.se/
Postat av: Jenny Underbar

I ärlighetens namn så tycker jag väldigt mycket om mitt nya smeknamn, hehe :)

2009-03-07 @ 14:46:29
URL: http://gj.blogg.se/
Postat av: Åsa

TT:s kommentar = HAHAHAHAHAHAHA



JAG är grym på GH =)



Svar; Skulle upp 06 idag så därför sängen så tidigt! =)

2009-03-07 @ 17:23:02
URL: http://mrscash.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0