Inte tokigt alls....

att man även överlevde denna dag! Man var absolut inte skitlycklig o tokpigg när mobil skramla till imorse! Inte fan blev det bättre av att hela bilen var snötäckte heller! Jävligt skoj att stå o borsta snö på morgonen! Hmmmm får man bygga en carport på torget?? Ska nog maila bygnadsnämden o se efter vad som säger?!?!?

Annars så har dagen trots trötthet löpt på bra.....har ju funnits en del jobb så tden går ju lite fortare än att vara helt sysslolös! Fick även ett samtal från Herr Kusin idag som undrar hur läget låg till inför sommaren? Sägs ju Metallica ska lira lite nere i Hultsfred i mitten av Juli........så ja man får väl kolla upp om man får tag på några plåtar dit! Men det där med att planera ända fram till Juli......uuuuuuuuhhhhh så svårt! Jag som har problem med att planera nästkommande dag!! Jobbigt som tusan som Räven skulle sagt!!  

Nu då?? Ja inte fan blir det allt för avancerade övningar.....är trött!! Får nog bli en ytterliagre en kväll på soffan!!

/Koala

Kommentarer
Postat av: Åsa

Hehe jasså, tack för kommentaren iaf.. bor du vid torget ? =)

2009-03-10 @ 09:10:04
URL: http://mrscash.blogg.se/
Postat av: Åsa

Åh fan, ja jag är skit nyfiken =) hahaha..

Yes, blev aaaaaaaas nöjd =)

2009-03-10 @ 12:23:00
URL: http://mrscash.blogg.se/
Postat av: Anonym

Läs om min stora passion för skor, kläder & allt annat vardagligt tänkande och tyckande.



www.majanovajosefin.blogg.se

www.majanovajosefin.blogg.se

www.majanovajosefin.blogg.se

www.majanovajosefin.blogg.se

www.majanovajosefin.blogg.se

www.majanovajosefin.blogg.se

www.majanovajosefin.blogg.se

www.majanovajosefin.blogg.se

2009-03-10 @ 12:40:50
Postat av: Ett mongo som bloggar.

Hej på dig sötnos!

Jag tänkte ha min första frågestund i bloggen. Skulle vara kul om du ville bidra med en fråga eller två. Självklart behöver du inte. Jag svarar och lägger upp alla frågor med länkar till era bloggar kl 22 ikväll. Hoppas du har en rolig fråga till lilla mig! ♥

2009-03-10 @ 13:40:58
URL: http://natalienilssons.blogg.se/
Postat av: dee

Hej, ville bara kika in o önska dig en trevlig tisdag!

2009-03-10 @ 16:39:38
URL: http://liketolive.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0