HATA HATA

En skön o talande rubrik skulle jag kunna säga! Hata?? Jo detta jävla väder!!! Är trött på snö nu vill ha sol, värme, lätklädda damer på våra gator och massor med kall öl! Sånt gillar jag!!!
Hata nr2??? Min jävla satanshelvetesdator som just nu har bestämt sig för att leva ett eget liv!! Men massor med hårda och fula ord och lite pill så fick jag tillslut på det lilla livet!!

Nu när jag är inne på avdelning hata så kan jag ju fortsätta med ytterligare en sak som jag funderat på ett tag. 
Varför envisas cyklister med att cykla på trafikerade vägar för?? FATTAR INTE!! Det finns ju för fan hur bra cykelvägar som helst som dessutom är belysta!! Vad finner ni för glädje med att cykla där vi kör bil?? Är ni trötta på livet eller söker lite extra spänning i tillvaron?? Prova istället slå in två spikar i ett vägguttag och sen pissa på dom! Lovar att det blir mer spänning???? Nej jag ska snart börja köra bil på cyklevägarna......då slipper jag iafl Er cykelfacister!!! Ytterligare en grej! Fan nu känner jag mig som en riktig jävla gnällig pensionär!! Men ni cyklistjävlar!!! Använd för i helvete lyse på cykeln!!! Ni syns så fan mycket bättre då!! Men just nu är det tur att reflexvästen har blivit värsta modeplagget......hade de inte vart så så hade man säkerliga lyckats kört över både en, två och tre cyklister......hmmm synd att man inte gjort det bara!! 

Så där ja!! Då har man spytt galla över alla som är duktiga miljömedvetna hurtbullar!! Fan så nöjd jag är!!

Nej nu så ska jag ta och återgå till pyssel och plock i hemmet!!

/Lance Armstrong

Kommentarer
Postat av: Åsa

Hahahahahaha...

2009-03-11 @ 22:45:31
URL: http://mrscash.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0