Earth Hour

"Lördagen den 28 mars 2009 klockan 20.30 släcker miljontals människor över hela världen ljuset i en manifestation för klimatet. Genom en enkel handling - att släcka ljuset under 1 timme - kan du vara med och sända en signal till världens makthavare att de vid FNs klimatmöte i Köpenhamn i december ska våga fatta de beslut som krävs för en framtid på jorden." från wwf.se

Hmmm ojojoj detta kallar jag manifestation på hög nivå!! Så kom igen nu systarar o böder nu släcker vi våra lampor för klimatet!!! JA jippi jippi kan vi nte göra det!! Snälla Mamma får jag släcka den stora lampan i fönstret!! 
KANSKE skulle tänkt på detta tidigare innan det föll 400 meter snö från himlen??? FY FAN!! BÖGSNÖ!!
JAg ska då fan inte manifestera nått ikväll!!! Jag ska tända varenda lampa jag har i lägeheten, micra popcorn på löpande band, sätta igång med ett storkok kalops eller någon anna typ av gryta som tar lång tid, baka vetebröd så ugnen får stå och gå hela kvällen, och som en liten grand finale.....så ska jag börja dammsuga  och proppa diskmaskinen full och köra den max effekt!! Ska nog fanimej åka hem till farsgubben o låna en bygglampa för att få lite extra fint ljus här hemma!

 

Detta var den här bilden man såg när man vakna imorse och titta ut genom fönstret.....snöhelvetet vräkte ner!! Inte fan ska det se ut så här i slutet av mars?? SKa det göra det?? Är det så?? Är det så??

Nej nu så ska jag ut o leta på bilen som är begravd under snön.......åka o tanka och spy ut avgaser!!!

/Kolkraft 

Kommentarer
Postat av: Åsa

Ja det hoppas jag med!

Haha, "bögsnö"...

2009-03-28 @ 13:35:36
URL: http://mrscash.blogg.se/
Postat av: Jenny

Jag anar en viss bitterhet?! Hahaha! :)

2009-03-28 @ 14:55:14
URL: http://gj.blogg.se/
Postat av: Åsa

Jo, det har väl med det att göra :S

2009-03-28 @ 15:36:39
URL: http://mrscash.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0