Återhämtad?

JA fy fan måndag idag.......man har ju kanske inte vart den piggaste människan idag! Kan ju säga att helgen inte direkt blev någon vilohelg!!! Som alla vet så var det ju Knockaout på Nora Statt i lördag! ÅH JÄVLAR i min lilla låda vilket drag det var?? Helt sjukt att se så mycket folk ute i Nora......och då var det inte ens Noramarken eller Noradagarna!! 

Hmmm ja finns nog inte så jävla myckt att skriva om denna tillställnig!! Tyvärr så glömde jag ju kamernan men kolla gäran runt på mina vänners bloggar så kommer det säkerligen finnas en o annan bild från helgen! 
Lyckades iafl ta några bilder med mobilen på försläckren hos Virus.....och JA MARRE JAG HAR LÅNAT NÅGRA BILDER FRÅN DIN BILDDAGBOK!!!

TT, Mia o Walle


Jag o Mark


Virus med en snygg min!


TT goes wild!!!


Caprice! Mumma!


Så här skoj var det i Lördags!


Så här skoj var det i söndags!


Söndag ja.....som vanlig så hamnar vi på Babylon och käkar den obligatoriska bakfyllepizzan! Smakade mumma! Sen efter detta så hamna vi hos Virus där jag gick i däck på hans soffa! Kl 17:10 vrålar TT till....Sjövall för fan vi ska iväg o spela innebandy nu!! Jippi!! Omotiverad till ca 1000% på att spela! Men Men nu har jag gjort min sista innebandy match för Nora IBK! 

/Trötter
  

Kommentarer
Postat av: Mia

Ser ju inte så onykter ut iaf...

Hade det riktigt trevligt iaf!

2009-03-02 @ 19:58:40
Postat av: Åsa

Fint du sjunger =)

2009-03-02 @ 21:24:39
URL: http://mrscash.blogg.se/
Postat av: Seawall

Åsa: Va? Hmmm jaha man tackar eller vad ska man säga??

2009-03-02 @ 22:18:11
URL: http://seawall.blogg.se/
Postat av: Åsa

Svar; Haha! Ja minns att du, jag och nån mer sjöng i Tommys mic, inte för att jag hörde så mycket men... HAHA!

2009-03-03 @ 17:57:56
URL: http://mrscash.blogg.se/
Postat av: TT

Kan tro att det var jag som var med på ett hörn och sjöng......

2009-03-03 @ 20:33:18
URL: http://tonysegen.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0