Va i Nora??

JA fy fan.....i Nora finns det kändisar!! Ja då menar jag ju inte orginalen som bor här ala Carl-uno......utan nu har det fina folket från Sthlm kommit hit! Inté illa!

Jo då var på hornet o kolla på fotboll......där dök det upp en snickarjävel, tydligen känd från tv, nå program på femma! Sen mitt í allt dök Musse upp oxå......mannen som har vart med i den bästa filmen ever, SÖKARNA!! Musse Hasselvall med sina fina blomkålsöron i Nora.....jo det är här det händer!!!!

JA ja skitsamma.....kul att se lite ny ansikten i denna "stad"

Nej nu är det sängdags......och min dator är fortfarnade paj.....nu har jag en på lån!!

/Gjutform

Kommentarer
Postat av: Eva

Fyyy faaan, jag som är den mest kändiskåta människan i världen...och jag missade det där ögonblicket! Attans också!!

2009-06-11 @ 12:53:52
URL: http://mrsmama.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0