Umpa Bumpa

Jiiiha LÖRDAG!!! Götte..........

NU så har jag hämta hem gamla stereoanläggningen, fan vad skoj att kunna lira hög musik igen! Tur man har en polack till granne som inte störs!! HA HA

Dagen då?? Jo då för tusan har vart riktigt riktigt duktig idag!!! Har vart och panta mitt berg med PET-plaskor, var inte mer än en full sopsäck plus 3 fulla icapåsar, undrar hur länge sen det var närman panta en flarra sist?? Mer då?? Jo då, var även på glasåtervinningen och kasta X antal ölflaskor......och en o annan spritflarra oxå! Så jävlar vad duktig jag känner mig.......så detta ska jag fira med disco i köping, ja iafl hemma i lägeheten med en kall öl!

Nej dags att öpnna första kalla för kvällen!!

/Dj Tiesto


Kommentarer
Postat av: Mia

"Tur man har en polack till granne som inte störs!! HA HA"

Skulle nog inte brytt mig så mycket heller ;)

2009-06-13 @ 21:53:21

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0