Stolt!!!

Fredag......och äntligen helg igen!! Arbetsdagen gick ju fort som fan......skönt!! Efter jobbet så var det bara bumsa in i duschen sen åkte jag o TT till Örebro för lite shopping inför morgondagens äventyr!!! Shopping?? Hmmm nja köpte iafl ett nytt liggunderlag......öl och sen lite mat! Detta med liggunderlag??? Vart fan tar dom vägen någonstans???

Efter shopping så blev det ett besök hos päronen....där bror med familj oxå var idag!! Var hur trevligt som helst att få träffa Lilla Krypet som brorsdotter numera kallas!! Jag kallr nog henne för Farbrors lilla Prinsessa!!! Men idag så skötte jag min plikt som farbror.....lilla tjejen fick sova på min arm.......och fick även hjälpa till med att mata henne!! Gissa om det kändes bra!! Är fanimej stolt! Jag har tidigare inte gillat små barn.....men nu!?!? Kan ju säga att jag har ändrat mig!!

Nu så ska jag ta o plocka fram grejor för morgondagen.....undrar vart fan sovsäcken är???

/Semper

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0