LYCKA!!!

Kunde nog inte få ett bättre samtal imorse!!! Jag har blivit farbror! Är jag inte en av d lyckligaste just nu så vet jag inte!
Så nu ska vi axla farbrorrollen på allvar......ska se till att skämma bort denna lilla dam riktigt ordentligt!

Alivia välkommen till världen......
Det tog sin lilla tid innan du ville titta ut, men det var det värt!!

JA sen ska jag väl passa på att gratulera Jenny Underbars mamma som fyller år idag oxå! GRATTIS!!!

Nej dags att jobba några timmar till sen ska vi njuta av lite ledigt!!

/Farbror Seawall

Kommentarer
Postat av: Jenny Underbars Mamma

Tackar för gratulationen och passar på att gratulera tillbaka till nyblivna Farbror Tommy!

2009-06-18 @ 19:20:14
Postat av: Putte

Stort grattis mannen!!!!!!! å hälsa tedan.....

2009-06-19 @ 09:10:30

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0