Livets rättvisa...

Jag tror nog fan inte livet kan bli mer rättvist än nu!?!? Kollar på termometern.......21,8 grader! Fan vad nice......och det bästa är att jag nyss suttit på balkongen och inmudigat en kall öl och njutit av den sköna kvälls/em solen! Mer sånt vill jag ha!! Fan kan det inte bli semester snart så man kan göra detta till en vana!!!

Måndag idag.....gött! Ja det är ju det! Massor att göra på jobbet.....tiden bara ramlar iväg och snart så är det helg igen! Vilken helg det kan bli!!?!? Forsränning, militärtält, vuxendricka står på schemat!! AAAA Jag längtar som fan!!

Men nu så blir det nog en dusch......sen soffläge...sen somna till U21 fotboll skulle jag tro!!

/Snoddas


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0