Knövrull

Måndag.....varmt.....jobbigt?? Hmmm nja lite skulle man ju kunna säga att det är men beror nog mest på att man får stå inomhus och jobba hela dagarna!! Men men snart semester!!

Dagen då?? Jo äntligen så hat jag vart och valt tapeter till mitt sovrum, ska riktigt skönt att få tapetsera om där och slippa tapterna ala 1981 som hänger på väggarna nu! Dagens stora händelse var att jag stog och dela bord med Elisabeth Höglund när jag valde tapeter......ujujuj kädisfaktor! HA HA HA

Hmmm lova ju lite bilder från helgen.....så här kommer det några, tyvärr inga på själva forsränningen då kameran inte är av modell vattentät!! Men men håll till godo!!

Början av forsen


Välbehövlig svalka efter forsränningen


Årets Mr Caprice


Mumma Mumma


Det finska blodet svallar


En brandman är ALLTID redo!!


Kommentarer
Postat av: marre

vem är elisabeth höglund?

2009-06-30 @ 14:31:52
URL: http://maaarre.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0