Geb Geb

Lördag, Lördag, Lördag, Lördag, Lördag......mumma mumma!! Äntligen!!! Nu jävlar ska det iväg o forsrännas, gissa om jag är laddad!! Fy fan natten var tuff, var som ett litet barn dagen före julafton kunde knappt sova!! Och ja saken blir ju inte bättre att det ringer på dörren kl 02:14 och utanför står en rätt så överförfriskad kusin och frågar o sovplats!! Jag erbjöd soffplats men sa att även att jag ska upp tidigt imorgon så..........han tacka för sig!!!

Nej nu har jag inte tid med detta längre era slan......lär pula ner grejorna i vöskan sen få i mig någon typ av fruktost sen iväg o handla snus!!

/Kajak

Kommentarer
Postat av: böna

haru med extra skjorta?

2009-06-27 @ 17:05:07

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0