Då kom den dagen...

Dagen som jag fortfarande har kvar min fina musche.....men det är ju nt det som jag är extra stolt över!! Nu så har man gjort comeback i fotbollsmålet igen!! OCH vilken debut!! Ett insläppt får jag se som godkänt, och vinst i matchen med 7-1! Fan det var ju hur skoj som helst att lira lite boll igen!! Så nu är det bara att ladda inför nästa fight! Laget då? Hmmm är inte alls säker på vad vi heter....men tror det var Radiatorvägen 13!! Och ja vad säga? Korp är korp och alla spelar efter sin bästa förmåga!

Förövrigt så kan jag meddela att nu kryssningen är bokad. 16 Juli! Finns 16 platser så det blir väl lite först till kvar som gäller. Och dom var tydligen väldigt griniga vad gäller ålder.....så det underlättar ju om man är minst 23 år skulle jag tro!! Pris?? Ca 300 pistoler!!! Så är nu sugna hör av er till mig! Är redan några som anmält sig!!!

/Peter Shilton 

Kommentarer
Postat av: marre

Diskriminering! Bara karlar som får åka?

Elakt!!!

Nu ska jag rata ner dej på min top5-lista ;)

2009-06-02 @ 12:15:08
URL: http://maaarre.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0