Brun? Nja röd!

Åh herrgud!! Vilken jävla lördag...var ju hur skoj som helst! Hade aldrig tidigare forsrännt, men satan i gatan vad skoj det var och jävlar vad jobbigt det var! Fan ibland paddla man så man såg hur mjölksyran spruta ut ur kroppen! Men men det var det värt för den känslan och adrenalinkicken man fick i forsen går inte av för hackor!!!  En lärdom oxå-.....drick inte bäckolja, smakar inte bra.....kanske beror på att det innehåller terpentin!

Vädret?? Någon som har nått att klaga på?? Nej tycker inte det......men ja har iafl lärt mig en sak änvänd solksyddskräm! För satan vad jag har röda armar!! Kräfta? Ja nått åt det hållet skulle jag kunna säga!

Hade ju tänkt att kasta upp lite bilder oxå....men smart som jag är så har jag nog slarvat bort kabeln till kameran! Ja Ja får fixa ordning en skallgångskedja hemma i lyan så då borde den nog dyka upp! Så hmmmm blir väl några bilder här framöver.....om inte så kommer dom iafl att ligga på FB!

Nu så ska jag inte göra nått.......ja förutom att undvika solen lite!

/Våtdräkt

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0