Analklåda!?!?!

Analklåda??? Hmmmm är det något sorts straff om man blir drabbad av det?? Bara undrar......för tanken slog mig när jag såg reklamen på TV för nån jävla salva eller vad det nu var! Men visst den dagen jag blir drabbad av nått dylikt så ska meddela er var så säker.....

Tisdag idag.....vilken tisdag! Gudomligt bra fotboll på TV......familjemöte med gossarn för att planera midsommar! Fan jag tror nog det kommer bli rredigt skoj då!!!! Frågan är bara.......vad ska man dricka? CAPRICE???

Nej nu så hägrar soffan.......myspys på hög nivå med mig själv!!!

/Gandhi

Kommentarer
Postat av: marre

Du har blitt dålig på att uppdatera, Günter!

2009-06-18 @ 12:09:15
URL: http://maaarre.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0