2.8

Hörde nå riktigt skumt på radio idag!?!? Myror orsakar strömavbrott???? Väldigt fashinerande tycker jag! Tydligen så kryper som små asen in i elmätaren.....och vips pang poff så blir man strömlös!! Hmmm vad har hänt med dagens myror?? Blir så jävla sne på dom! Förr i tiden bodde ju dom stackarna i skogen.....men men dom vill tydligen inte vara där längre utan flyttar in i en elmätare!!? HAHA ja man blir fan inte klok på dessa djur!! Eller insekter kanske det heter???

Idag har jag handlat nått som jag inte handla på evigheter......ett sixpack!! 2.8:or!! Nödraketer!!! HA HA jag är ju skitnöjd, har kommit på att det är jävligt gott att alltid ha sånna hemma på kylning!! MUMMA!!

Undra om man skulle sätta sig i solen och inmudiga en kall punkis!! SJÄLVKLART!!!


/Lyrisk

Kommentarer
Postat av: Ann

Rödceder fungerar annars mycket bra mot myror.

2009-06-28 @ 12:14:44
URL: http://www.rodceder.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0