Snart dags....

Fy fan nu börjar man räkna ner ordentligt! Inte länge kvar nu innan 16 sjuka män ska ut och göra Östersjön oroligt! Fy fan vad jag är laddad!!! Har en känsla av att dom kommer få sanera Östersjön efter våran resa!
En problem har dykt upp......ett avhopp! Så nu behöver vi hitta en sjuk människa som orkar stå ut med oss under sisådär en 36 timmar! Så är det någon som är sugen hör av dig fort som fan!!!!

Dagen då?? Jo då den började med en promenix imorse med Grabbarna Grus som vi sedan avslutande med frulle på Da Capo. Sen så var det bara hem och ta tag i detta med städning......så nu är det så jävla rent här hemma så jag tror fan kungen skulle kunna käka en tre rätters direkt från mitt golv!!

Nej nu så jag ta mig en funderar på vilken dryck som inmundigas i bussen imorgon!

Skepp o hoj!!!


Kommentarer
Postat av: Noratösen I guess...

Fanta är gott!

2009-07-15 @ 21:46:59
URL: http://norafia.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0