Otroligt.....men sant!

Visst är det så!! Lördagkväll kl är 23:00 och man sitter nykter vid datorn o bloggar.....hmm var ju ett tag sen det hände tror jag!! Men Men är faktiskt jävligt skönt och nu är man trött som en uppstoppad tjädertupp! Är nyss hemkommen från Virus där jag o TT var o kolla på film.......och vilken jävla rulle, förmodligen en av det sjukaste och roligasta filmer jag sett, garva mig harmynt mellan varven, filmen då?? Step Brother kan bara säga SE DEN!!

Dagen idag har jag äntligen börjat med operation sovrum......har spacklat så jag kräks och imorgon så ska det slipas lite sen dunadra på med lite färg på ena väggen!! Ja på måndag så är dte nog läga för att kasta upp dom nya tapeterna!!

Nej nu så ska jag inte ett kraftig soffläge och somna framför TV:n.

/Timell

Kommentarer
Postat av: Liza

Det förklarar tystnaden:) nu väntan på buss och sen hem dag tvärsova. Jag har oxå projekt sovrum som du kan greja!

2009-07-12 @ 02:03:19

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0