Ont i benen....

Söndag.....ont i benen, dom jävlarna i Knockout måste fan skärpa till sig nu! Fan varje gång jag sett dom får jag så ont i benen......är ju fan helt omöjligt att stå still när dom lirar! Kan säga att det blev ett riktigt bra drag till slut igår!

Övriga händelser under dagen?? Hade söndagsmysfrukost med Janne Ludo och TT.....smakade förträffligt bra med färskt bröd, kaffe och Juice till frulle........sen så avrunda vi vår lilla seans med en kultrulle, Hot Shots!!!

Nu så ska jag ha söndagsmys med mig själv tror jag.....film och lite godis!!

/2:a sorteringen

Kommentarer
Postat av: Tommy

En spelning utan grabbarna grus är ingen spelning bara så ni vet det. Glad att man kan vara del i dett träningsprogram. HA DE´

2009-07-27 @ 06:43:28

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0