Onsdag igen...

Jaha då var det onsdag igen, mitt i veckan, och bara 1,5 vecka kvar på årets semester! Så nu är det bara att passa på att njuta ännu mer! Sen är man tbax i vardagen igen, kanske t.om kommer bli lite skönt att få lite normala rutiner? Låter skrämmande att skriva så tycker jag!!!!

Vad återstår då av min ledighet? En kryssning....igen! JIPPI!! Nästa vecka någongång så drar vi (vilka vet jag inte helt hundra men skit samma) iväg och gör Cinderalla osäkert igen!!

OCH imorgon så har jag lovat Knockoutsångaren Mr Näs att jag ska hjälpa honom med att måla huset?? Vad har jag egentligen gett mig in på?? JA JA vad gör man inte för sina stora idoler, groupie som man är HA HA HA!!
Näää tror nog att det där med korv och öl lockade ganska bra oxå....sen så tror jag nog att vi kommer att få förbannat skoj!

Nej nu ska jag ta och hänga tvätt....ocå en liten hobby som jag har!

/Via Direkt

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0