Intensivt....

Jo detta har vart en lång intensiv dag! Hmmm har ju som sagt semester och denna dagen har jag ängnat mig åt s.k familjemys! Klippte iväg vi en kl 10 imorse där första anhalten var Vingåker......ja ja detta factory outlet har fanimj inte mycket att erbjuda?? Vad köpte jag??? Jo ett par nya solbrillor och ett par rosa foppatofflor! JAPP ROSA!!! Mina nya arbetspjuck, dessa kommer göra succé är jag rädd för! Vidare då?? Ja shoppin, shopping sen lite mer shopping eller gott folk jag ska vaar ärlig, jag har då inte shoppa nå! Okej då det är fult att ljuga har min mamma sagt, det blev en nya toalettborste på IKEA!

Så efter denna långa dag med familjen och moster från Finland avslutar jag nu framför dumdatorn med en kall Falcon Export, dom smakar abslolut inte illa!

Nej dags att kanske snart söta sova lite!

Slidkrans på er!!

/Trötter

Kommentarer
Postat av: Lytta

Sluta redigera bort mina inlägg pläffs!

2009-07-25 @ 10:11:36

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0