Helkväl....

Jo då.....helkväll på hög nivå!!! Startade eftermiddagen med en kopp java hemma hos Virus och efter en stund så slöt Herr Blobb upp! Satt och tjata lite och kolla på touren.....kom på att vi var lite småsugan på krubb!

Vips så hamna vi nere på nya terassen......en god köttbit med pommes gjorde inte bort sig där inte, och framför allt inte dom kalla ölen!! Så efter några öl gick vi hem till Virus där vi beta av två tunga svenska filmklassiker, Sällskapsresan 1 och Black Jack.......tillsamman med en finare årgång av det röda tjutet!! Detta mina vänner är vad jag kallar för en helkväll!!

Jag måste åka till Gävle under min semester och besöka Grottan har jag iafl bestämt!!

Nej nu blir det sängen.....för imorgon är det Timellvarning här hemma!! Spackla....slipa JIPPI!!!

/Pepes Bodega

Kommentarer
Postat av: Liza

Haha, Grottan sightseeing utlovas. Och jag trimmar en tändare så att du kan bränna en bock ;)

2009-07-11 @ 10:11:20
URL: http://lizelus.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0