Flickan i Havanna.....

Hmmm när jag vakna imorse så började jag fundera på nå riktigt sjukt.......eller konstigt eller vad fan ska jag säga?
Det där med prostution....eller horeri som man kan utrycka det? Hur mycket kostar det egentligen för att riktigt gediget samlag? Vad kostar det att få ett riktigt blow job? Jag har fan inte en aning? Vet inte varför just denna tanke dök upp när jag vakna men lär iafl har drömt nått riktigt skumt iafl......

Så finns det någon själ i detta avlånga land som vet vad marknadsvärdet på en fin gatflicka är??

Nej nu ska jag luncha med Ludo och TT....

/Sucki

Kommentarer
Postat av: Fia

Har du inte fått nåt på länge?

2009-07-28 @ 13:31:26
Postat av: TT

Lättast är väl helt enkelt att du frågor någon som kan branschen. Antingen en hora eller kanske någon som står dig närmare, som tex Janne "Ludo" Banan...

2009-07-29 @ 09:16:25
Postat av: Seawall

Fia: Inga kommentarer....

TT: Ludo har nog kläm på branschen, själv känner jag inga glädjeflickor men det går väl att googla hem några kanske....

2009-07-29 @ 10:13:44

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0